Hvad f..... er meningen. Nu må I tage noget ansvar, I radikale var en af regeringspartierne bag reformen, Magrethe Væsktager sad med ved bordet hele vejen, lige fra massakre aftalen i 2011 og langt efter lockout. Det er simpelthen til grin at de selv samme partier nu kræver handling. Man kan næsten ikke holde vreden tilbage mere. De ord der dækker sådanne udsagn som ovenstående må man ikke skrive her for Karen.
Tomas Hansen (tidligere debattør.)
(Lærer)
22-10-2015 16:55
Du kan roligt tage SF med
Efter valgte har begge partier haft _UTROLIGT_ travlt med at indtage de stikmodsatte synspunkter af hvad de havde før valget og der er ingen grænser for hvad de vil nu.
Det er så hyklerisk som noget kan være.
Niels Chr. Sauer
(Skribent, folkeskolelærer emeritus)
23-10-2015 09:58
Mon ikke det efterhånden er gået op for de radikale og SF, at man ikke ustraffet kan P**** på lærerstanden? Begge partier er skrumpet ind til ubetydelighed siden lockouten. Alle tre partier - S, R og SF - ramte bunden i maj 2013, hvor S var helt nede og kysse 16 %. Dårligste resultat nogensinde. Men S har tilsyneladende intet lært?
søren duus
(lærer)
07-07-2016 21:58
Jeg ved godt det er en gammel artikel, men der er ikke sket noget endnu!!!
Det lyder godt, men giv lidt mere lyd! Det er ikke sket noget siden! Heller ikke synspunktet om målstyring, som Jelved og Dyhr er/har været modstandere af! Måske min nabos hund kan høre det :-) Kom nu rigtigt ind i kampen (Radikale,SF og andre) Vi kan ikke høre jer! Jeg prøver igen. VI KAN IKKE HØRE JER!!!!!!
Karen Ravn
(webredaktør)
08-07-2016 10:33
Eksperthøring til september
Lidt er der sket siden: http://www.folkeskolen.dk/584552/besluttet-de-nationale-test-skal-til-eksperthoering mange hilsner Karen Ravn folkeskolen.dk Læs evt. også denne analyse: http://www.folkeskolen.dk/588211/test-der-ikke-kan-staa-proeven
Det er simpelthen til grin at de selv samme partier nu kræver handling. Man kan næsten ikke holde vreden tilbage mere. De ord der dækker sådanne udsagn som ovenstående må man ikke skrive her for Karen.